Ledighet

I helgen så har jag jobbat.. Så nu har jag lite ledigt i 2 dagar. Idag och imorgon. Så tillbaka till jobbet på onsdag igen. Men som vanligt så kommer ledigheten gå fort. Så det är bara att njuta av ledigheten.
 
Jag har inte bara jobbat i helgen. Jag har umgåtts med Patrik också efter jobbet. Och så var vi och hälsade på svärföräldrarna också. Vi blev bjudna på mat där. Det var gott som vanligt.
 
Ha en bra start på veckan! ♥
#1 - - norrbotten emma:

HA EN BRA MÅNDAG

KRAMIZZ

Svar: Tack detsamma :D
Kramizar
adnilas

#2 - - Inaa H. Foose:

Låter som en fullspäckad helg, hoppas du får ta det ordentligt lugnt fram tills onsdag! ♥

Svar: Jodå.. tar det mycket lugnt. Men ska städa här hemma idag och handla lite. ♥
adnilas

#3 - - Jessica:

Lät riktigt härligt :)

Svar: Det var det :D
adnilas

#4 - - Jennifer:

Skönt med ledighet 😊

Svar: Ja, verkligen.. Men som vanligt vaknar jag tidigt ändå trots ledighet. :D
adnilas

#5 - - e:

Åh det är så typiskt att ledigheten går fort.... Kan inte man vara ledig lite längre :')... Hoppas du hade det trevligt iaf!

Svar: Ja, eller hur? Hade det trevligt i alla fall. :D
adnilas

#6 - - Cissi :

Skönt med lediga dagar ❤

Svar: Ja, verkligen ❤
adnilas