Alla helgona dag

Jag gillar verkligen denna helg när All helgons dag sker. Att man beger sig till kyrkogårdar och tänder ljus vid gravar och minneslundar för att hedra våra nära och nära som inte finns bland oss längre. Vi var och tände ljus för min ängla systerdotter Alice i minneslunden när vi var och hälsade på Johanna och Alva. Sen en sväng till mormor och morfars grav och tände ljus även där på hemvägen.
 
Men sen blev det en tur till mormor och morfars grav igen och tände ljus igen. För Patrik mådde lite bättre när jag ringde till honom när jag kom hem. På hemvägen så stannade vi till i minneslunden i Köping och tände ljus för farmor och farfar.
 
Så vackert och fridfullt på kyrkogårdarna nu under denna helg! ♥
#1 - - lars:

Ja jag håller med dig så vackert Minnas våra kära, tända ljus och pryda dem

Svar: Ja, visst är det. En fin tradition vi har.
adnilas

#2 - - Anita:

Jätte fint..!

Svar: Tack :D
adnilas