Underbar natur

Jag har jobbat i helgen. Då det är min ordinarie jobbhelg. Nu väntar två lediga dagar. Efter jobbet idag så gick jag till Patrik. Svärfar var där. Så nu är det typ klart i renoveringen av Patriks lägenhet. Bara småfix kvar.
 
Senare så var jag och Patrik iväg på en liten roadtrip. Först var vi till Gärdselbäcken och sen var vi till Hamre by. Det finns många fina naturställen runt om Arboga. Tur att Patrik visar runt mig dom ställerna och att han har bil. Så att vi kommer iväg till dom här ställerna.
 
#1 - - Heléna:

Upptäckte att jag hade missat det här inlägget! Det ser ju helt underbart ut! Älskar skog och mark :D

Kramar <3

Svar: Det är lätt att missa.. Men bättre sent än aldrig. Det var helt underbart. Jag älskar också skog och mark. Vi har en fantastisk natur här i Sverige. :D
Kramar <3
adnilas