Torsdagsnöje

Efter jobbet idag så hade jag tvättstugan. Det är så skönt att ha det gjort till nästa gång. Sen så passade jag på att tvätta mina vinterjackor. Så att jag kan hänga undan dom till nästa vinter. Om det blir sämre väder så vet ni varför. Hehe.
 
Jag passade på att ta en liten selfie när jag var nere i tvättstugan. Något ska jag ju roa mig med.. Eller hur?
#1 - - Netti Starby:

Vad smart och jag borde också tvätta min vinterjacka så att den är ren till vintern. :-D Kramis

Svar: Ja, det kan vara skönt att ha en ren vinterjacka till vintern.. Tycker att det är smartast att göra det på våren så slipper man tänka på det sen när det är dags att börja använda den igen. :D Kramisar
adnilas

#2 - - Heléna:

Skönt att ha tvätten avklarad innan helgen! Så fin bild på dig finaste Linda <3

Kramar <3

Svar: Ja, det är ju det. Tack så mycket finaste Heléna. <3
Kramar <3
adnilas