Nummer trettioett

Idag efter jobbet så var jag till Små goda ting och köpte den nya muminmuggen. Äntligen är väntan över. Jag som har väntat i ett par månader nu på att den skulle komma. Men nu har jag den. Och det är nummer 31 i min lilla samling.
 
En av ägarna till Små goda ting såg direkt vad jag var ute efter när jag kom in i butiken. Jag gick med bestämda steg mot hyllan där dom har muminmuggarna. Det märks att jag vet vart i butiken muggarna finns. Stamkund där kanske?
#1 - - Heléna:

Visst är den fin :D Jag såg den i lördags när jag och Calle var i Linköping, men det blev inget köp för min del :D

Kramar <3

Svar: Ja, den är så fin. Det är den finaste hithills tycker jag.. :D Ok.. den kostar ju lite grann precis.. ;)
Kramar <3
adnilas

#2 - - Netti Starby:

Kul samling och muggen är jättefin! <3 Kramis

Svar: Ja, det är ju kul samling.. Det är den finaste muminmuggen hithills tycker jag! <3 Kramisar
adnilas

#3 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Åh, muminmuggarna är ju så himla fina! Har en vän som samlar på dem också :)

Svar: Ja, det är dom. Dom är populära att samla på.. :D
adnilas