God morgon!

Oj.. vad ledigheter går fort. Även om man inte gör något speciellt. Imorgon är det dags för jobb igen efter två dagars ledighet. Men först så ska jag njuta av denna dag och börjar dagen med lite kaffe.
 
Igår var jag ner på stan. Jag passade på att skaffa ett nytt id-kort innan mitt går ut. Så jag var ute i god tid kan man säga. Så nu får jag vänta nån vecka innan jag kan hämta det. Spännande, spännande..
 
Solen skiner här just nu i skrivande stund. Men igår var det typiskt aprilväder fast i maj. Det var sol och hagel/snö vart annat. Så vi får se hur vädret blir idag. Hehe.
 
Ha en bra dag alla! ♥
#1 - - Heléna:

Så himla fin din ugglemugg är :D Älskar både Mumin och ugglor så jag tycker allt att du har god smak finaste Linda :D Hoppas du får en underbar helg nu!

Kramar <3

Svar: Tack.. :D Där tycker vi lika.. med både Mumin och ugglor. Finaste Helena. Ha en trevlig helg.. Kramar ❤️
adnilas