Det är klart..

Efter jobbet idag så hade jag tvättstugan. Skönt när det är gjort för den här veckan. Det är många som ska vara långlediga nu.. Men inte för min del. Då jag ska jobba resten av veckan. Det är min jobbhelg i helgen som kommer. Men jag laddar inför morgondagens arbetspass.
 
Mitt nya id-kort är klar som jag fixade nytt här om veckan. Men det har jag inge möjlighet att hämta förrens på måndag eller tisdag när jag är ledig. För imorgon är väl banken stängt då det är röd dag då.
 
Ha en bra kväll alla! ♥
#1 - - Heléna:

Alltid lika skönt när tvätten är avklarad :D Jag ska jobba imorgon och på fredag, men i helgen är jag ledig iallafall :D Ha en fin fortsättning på kvällen fina Linda :D

Kramar <3

Svar: Ja, det är ju det.. :D Skönt med ledig i helgen. Men jag får ju "helg" på måndag och tisdag när jag är ledig. :D
Kramar <3
adnilas