Skönheten och odjuret

Idag på eftermiddagen så var jag och Patrik iväg till Köping. Vi var på bio och såg den otecknade versionen av Skönheten och odjuret. Den som hade premiär igår.
 
Den var riktigt bra. Men jag tyckte ändå att den inte var lika bra som den tecknade. Men visst fanns det skillnader i båda versionerna. Det är en fördel att ha sett den tecknade versionen så att man kan se skillnaderna.
 
Betyg: 4 poäng av 5 möjliga.
#1 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh, vill verkligen så gärna gå och se den!

Svar: Har du möjlighet så tycker jag att du ska se den.. :D
adnilas

#2 - - Heléna:

Så roligt! Jag är också sugen på att gå och se den - vill ju liksom se den med levande skådespelare också när man har sett den tecknade versionen :D Hoppas du har en riktigt mysig helg fina du <3

Kramar <3

Svar: Det förstår jag. :D Emma Watson gjorde sin roll rätt bra men det var inte direkt hon som jag skulle tänka mig som rollen hon hade. :D Får du möjlighet att se den så tycker jag att du ska se den.. :D Jag har en riktig mysig helg och hoppas att du också har det fina du. <3
Kramar <3
adnilas

#3 - - Billy Erikssom:

Den vet jag många som har sett eller skall se, jag däremot är inte så överförtjust i Drama så den får nog vara för min del, däremot så har jag bara läst bra kritik om den så den som regisserade filmen gjorde det skickligt..