Rocka sockorna..

Idag gör jag som många andra idag.. rocka sockorna. För allas lika värde. Trots sina olikheter. På Internationella Down Syndrom-dagen. Rockar ni också sockorna idag?
 
Den här veckan har börjat som vanligt. Jobbat och sedan umgåtts med Patrik. Min underbara pojkvän.
 
Under måndagen så köpte jag leggings (eller tights om någon vill kalla det) på Lidl för 50kr/paret. Så det blev några styckna. Det var ju billigt tycker jag. :D
#1 - - Heléna:

Härligt att du fick tag på leggings så billigt :D Ja här har varenda människa jag har träffat rockat sockorna idag - det märks att det blir fler och fler för varje år som uppmärksammar den här dagen :D

Kramar <3

Svar: Ja, det är härligt att det var så pass billigt på leggingsen.. :D Ja, det blir mer och mer populärt med rocka sockorna för varje år.. :D
Kramar <3
adnilas