Pirates of the Caribbean: Salazar´s revenge

Jag och Patrik har varit på bio ikväll. Det blev att vi åkte till Köping. Vi såg Pirates of the Caribbean: Salazar´s revenge. Den femte filmen i den filmserien.
 
Eftersom jag har sett dom tidigare Pirates of the Caribbean-filmerna så vill man se även denna film också. Den var bra som dom tidigare filmerna. Så den rekomenderas i alla fall.
 
Mitt betyg: 4 poäng av 5 möjliga.
 
Jag och Patrik i biosalongen innan filmen började.
#1 - - Heléna:

Så mysigt! Jag vill också gå och titta på den för jag har också sett alla de tidigare filmerna :D Så fin bild på er <3

Kramar <3

Svar: Det var mysigt och hoppas att du kommer iväg och ser denna film. :D Tack så mycket. :D
Kramar <3
adnilas

#2 - - Billy Erikssom:

Kanonbra film ju, synd bara att den var lite kortare än dem tidigare. Men vågar man hoppas på den sjätte film, eller blir fem filmer lagom?

Svar: Ja, den var bra. :D Ja, vågar man hoppas på det? Tiden får utvisa det. :D
adnilas