Namnsdag

Idag har jag namnsdag. Och med det så köpte jag en bukett med rosor när jag var till Lidl för att handla lite tidigare idag. Det var lite roligt med tanke på vad Heléna skrev om mig och min blogg när hon skrev idag när hon återblickade i hennes kategori Veckans blogg.
 
Så här mörka moln var det på himmelen vid 17-tiden. Nyss så regnade det och så sken solen samtidigt. Nu skiner bara solen. Lite konstigt väder. Aja.. Det är som det är.
 
Imorgon väntas det jobb igen efter ledigheten. Men det är ju inte många dagar kvar nu till semestern. Så nu har jag verkligen nedräkning.
 
Ha en bra kväll alla! ♥
#1 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

grattis på din dag

Svar: Tack :D
adnilas

#2 - - Petra Olsson:

Grattis på din namnsdag hittade hit genom Helena:)

Svar: Tack.. :D Vad roligt. Jag ska titta in hos dig imorgon när jag har mer tid. :D
adnilas

#3 - - Heléna:

Grattis fina Linda på namnsdagen!!! Hahahaa... ja, du och jag och rosor ;) Vi har också haft liknande väder idag - sol, regn och så både och samtidigt...

Kramar <3

Svar: Tack så mycket fina Helena. Ja, vi och rosor alltså ;)
Inget roligt väder när det inte kan bestämma sig vad det ska vara för väder :D

Kramar <3
adnilas