Mysig söndag!

Helgen håller på att glida mot sitt slut och det är dags för jobb imorgon igen. Vad fort helgerna går tycker jag. Även dom helgerna jag jobbar också.
 
Idag har jag och Patriks umgåtts. Vi har ätit rester från gårdagens mat. Sen har vi varit till Dollarstore en sväng och en promenad också innan regnskurarna kom. Lagom till dagens första regnskur så åkte vi till svärföräldrarna. Där bjöds på mat och fika.
 
Nu blir det en lugn kväll här och ladda inför morgondagens jobb. Det blir nog att titta på tv eller på någon film. Det beror på om jag hittar något som jag vill se på tv. Hehe.
 
Ha en trevlig söndagskväll alla. ♥
#1 - - Heléna:

Det låter som en trevlig helg :D Hoppas du får en riktigt fin fortsättning på kvällen finaste Linda <3

Kramar <3

Svar: Det har det varit också. :D Tack detsamma finaste Heléna. <3

Kramar <3
adnilas

#2 - - Amanda:

Låter super härligt

Svar: Det var det också :D
adnilas