Mitt i veckan!

Nu är jag tillbaka här. Jag har haft lite bloggtorka.. Så kan det vara ibland. Jag har umgåtts med Patrik en hel del efter jobbet hithills av veckan. Mysigt. även om vi båda är trötta efter en arbetsdag. Annars så har det inte hänt så mycket mer än så. Patriks soffa kom förresten igår. Det blev riktigt fint.
 
Nu blir det en lugn kväll och ladda batterierna inför morgondagens arbetsdag. Som vanligt. Skönt faktiskt.
#1 - - Heléna:

Du gör helt rätt som umgås med Patrik istället för att skriva inlägg här när du har bloggtorka - bättre att vänta tills inspirationen hittar tillbaka! Så vackra rosor!

Kramar <3

Svar: Tack.. hoppas att inspirationen kommer tillbaka snart. :D

Kramar <3
adnilas

#2 - - Sandra:

Så fina blommor!! Tycker blommor kan lyfta upp hela ens dag :)

Svar: Tack.. Det tycker jag också. :D
adnilas