God morgon!

Ingen sovmorgon här idag som det blev igår. Men vad gör det när solen skiner från en blå himmel i skrivande stund. Men det blåser också. Så vi får se hur vädret blir resten av dagen. Det visar sig i alla fall. Men jag hoppas att solen får vara framme hela dagen för en gång skull.
 
Lönen har kommit in på kontot. Så jag har betalat alla räkningar nu på morgonen. Skönt att ha det avklarat. Då klarar jag mig ännu en månad. Vad som händer nu resten av dagen vet jag inte. Men Patrik ska i alla fall komma hit senare under dagen. Handla hem lite mat ska vi i alla fall göra är det tänkt.
 
Mitt morgonkaffe har jag i alla fall fått. Brukar dricka kaffe på morgonen. Sen kan jag faktiskt klara mig utan kaffe resten av dagen.. Men kaffe på morgonen brukar jag dricka i alla fall.
 
Så här såg jag ut i midsomras. Det är inte ofta jag har klänning på mig. Det är väldigt sällan. Brukar ha tunika på mig på sommaren. Patrik och svärmor tyckte att jag var fin i denna klänning. Klänningen köpte jag på Mallorca när jag var där hösten 2015.