Frågestund - svar

Här kommer svaren från frågestunden.. Det var några som kom med frågor. Hoppas att ni blir nöjda med mina svar.
 
Vad är ditt mål i livet just nu?
Det är att gå ännu mer ner i vikt. Att jag ska nå en vikt som jag känner mig nöjd med.
 
Det är så roligt att läsa om dig och din kärlek Patrik! Jag undrar om ni har planer på att flytta ihop?
Visst har vi pratat om det. Men vi vill inte ha för bråttom med det och vänta tills vi har varit ihop minst ett år i alla fall.
 
Vad jobbar Patrik med? Vill ni ha barn? Vad ska ni göra på semestern?
Patrik är på samma ställe som mig fast på en annan avdelning. Han hjälper till pensionärer som fortfarande bor hemma med deras trädgårdar. Som gräsklippning och snöskottning. Sen röja på kommunens allmänna ytor. Det kan även bli lite annat också.
Jag vill ha barn. Vi ska göra lite dagsutflykter som Kolmården och Mariefred. Kanske fiska någon dag. Sen får vi se.
 
Roligt med frågestund! Hur ser dina planer ut för semestern? Hur vill du ditt liv ser ut om några år - vad du jobbar med, relation, familj, husdjur, boende etcetera?
Som jag skrev i svaret på förra frågan så blir det lite dagsutflykter som Kolmården och Mariefred. Kanske fiska någon dag. Sen får vi se om det blir något mer också. Man ska hinna ta det lugnt också.
Om några år hoppas jag att jag är gift, har barn och bor i en villa. Och att jag har ett jobb som jag trivs med. Husdjur vet jag inte om jag vill ha något. Haha.
#1 - - Heléna:

Roligt att läsa dina svar på frågorna :D Hoppas du får en underbar måndag fina Linda <3

Kramar <3

Svar: Tack.. vad kul att du tycker det. :D Tack detsamma fina Heléna. <3
Kramar <3
adnilas