Anundshög

Vädret idag är sämre. Men jag och Patrik trotsade vädret och gjorde en utflykt. Vi åkte till Västerås.. Till Anundshög och gick runt där. För er som inte vet så är det ett fornminne där. Både jag och Patrik gillar sådant. Patrik har aldrig varit där men det har jag varit. Men det var ett x antal år sedan.
 
Vi var även till Vallby friluftsmuseum också efter att vi hade varit här på Anundshög. Vi passade på medans vi var i Västerås. Men jag lägger inte ut bilder därifrån.. bara från Anundshög. Sen åkte vi hem till Arboga igen och gjorde iordning mat. Det blev tacossallad. Enkelt men gott.
 
Så det har varit en mysig dag med min pojkvän.
 
#1 - - Heléna:

Det låter som en riktigt bra dag! Fina bilder :D

Kramar <3

Svar: Tack.. det var det också! :D Kramar <3
adnilas

#2 - - Sabina, mamma till 3:

Men åh vad härligt! :D Såntdär skulle jag också gärna göra :D

Svar: Det förstår jag.. Det är så mysigt med sådant här. :D
adnilas