Lite spel

Idag så var jag och Patrik till Kvarnsjön för lite bad efter vi hade ätit och diskat. Var faktiskt rätt skönt ute idag. Efter vi hade badat klart på Kvarnsjön så tänkte vi ta en glass på cafét ute på Hjälmaredocka.. Men det var så pass lång kö där så vi åkte in till stan igen och fikade där istället.
 
Vi fikade på Håges. Där har dom godast fika här i Arboga tycker jag. När vi hade fikat klart så gick vi in på bokhandlaren och köpte lite spel. Ett Frågesportsspel och så Uno. Vi spelade lite dessa spel när vi kom hem till mig igen innan Patrik åkte hem till sig.
 
Alltid kul att ha lite spel hemma när det är tråkigt väder ute eller när vi inte har något att göra. Jag har ju yatzy (både maxi yatzy och vanligt yatzy) och så vanligt kortspel. Så nu har vi lite mer att välja.
 
Är det någon som har tips på andra spel..?
#1 - - Natalia:

Mysigt :)

Svar: Tack.. Det var det också :D
adnilas

#2 - - Billy Eriksson:

Spelar mycket så har ett visst antal spel att rekommendera:
Hissa och Disa, Med andra Ord, Diamantjakten och Tjuv och Polis, det är vad jag spelat som oftast och alltid bra att dela med sig av sina förslag :)

Svar: Okej.. tack för bra förslag. :D Åh.. Diamantjakten. Det var länge sedan jag spelade. :D
adnilas

#3 - - Natalia:

Med andra ord är roligt spel :D

Svar: Ok.. det har jag aldrig spelat. Det kanske man ska testa :D
adnilas