Kryssning

Igår söndag så åkte jag och Patrik iväg på kryssning. Vi åkte med Cinderella. Vår första kryssning tillsammans. Riktigt mysigt var det. Det var mulet mest på söndagen men idag måndag så var det bättre men det blåste.
 
Två band uppträdde i Etage och det var Voyage och Highligts. Dom turades om att spela. Båda banden var faktiskt bra. Jag och Patrik var upp flera gånger och dansade lite. Det var också första gången vi dansade sedan vi blev ihop. Mysigt.
 
Vi åt på buffén på söndagskvällen och så åt vi frukost på buffén på måndagen. Lunchen blev i caféterian. Hehe.
 
Det blev en lyckad kryssning och det blir säkert fler kryssningar.
 
#1 - - Heléna:

Så roligt att ni har varit på kryssning tillsammans! Jag ska ta med mig sonen för att fira hans 15-årsdag i efterskott på kryssning under min semester :D

Kramar <3

Svar: Det var roligt faktiskt.. Åh, vad roligt att ni också ska på kryssning. :D Välkommen tillbaka fina Heléna. Jag har saknat dig. <3
Kramar <3
adnilas