Min lördag

Jag tog en promenad hem till Patrik tidigare idag i det fina vädret. Då jag hade lovat att hjälpa Patrik att städa lite i hans lägenhet. Så nu är det gjort i alla fall.
 
Efter att vi hade städat så åkte vi ut till Dollarstore. Där fyndade jag: en vas, två skärbrädor, diskborstar och löpare.
 
Efter Dollarstore så åkte vi och handlade lite innan vi åkte hem till mig. Det blev lövbiff, sallad, broccoli, vitlökssmör och taztziki.
 
Sen blev det mellomys med mig själv. Då Patrik inte gillar mellot. Så då har jag fått tittat på det själv.
#1 - - Heléna:

Det låter som en bra lördag, men tråkigt att Patrik inte gjorde dig sällskap till mello. Hoppas kvällen blev bra iallafall <3

Kramar <3

Svar: Det var en bra lördag. :D Ja, det är tråkigt att han inte gjorde det. Men Patrik gillar inte mello.
Kramar <3
adnilas