Mysig lördag! ♥

Idag har jag, Patrik och mina föräldrar varit till Täby och hälsat på min syster Johanna och Alva. Får passa på medans Johanna har Alva hos sig. Sen så fick man se Johannas nya lägenhet.
 
Vi gick till Näsbyparks centrum och åt lite lättare lunch på Park Kafé. Alva åt pannkakor som vanligt.
 
Jag tog kycklingbagel.. Det var gott tycker jag. :D
 
På vägen hem till Johanna och Alva så blev det lite lekparkshäng innan vi gick hem igen.
 
Väl hemma hos Johanna och Alva så blev det lite fika. :D
 
Sen blev det iväg trill minneslunden och hälsade på lilla Alice också. Alva gjorde så fint för sin lillasyster. ♥
#1 - - Heléna:

Så fina bilder och så mysigt det ser ut :D Önskar dig en riktigt mysig kväll fina Linda :D

Kramar <3

Svar: Tack.. Det var mysigt.. :D Jag hade en mysig lördagskväll igår och hoppas att du också hade det fina Heléna. :D
Kramar <3
adnilas