Minus på vågen

Oj.. är det redan onsdag? Och dessutom så glider denna dag mot sitt slut också. Idag på eftermiddagen så var det den sista träffen i kursen på Vikt och Hälsa. Vi fick varsin vattenflaska av kursledaren. Dessutom så ska vi ha en återträff i maj och kolla hur det går.
 
Vi vägde oss idag också. Vågen visar minus. Jag har gått ner 5 kg sedan i början av februari. Jag och Patrik tjuvstartade med ändra kosten och det innan denna kurs började. Så jag är faktiskt rätt nöjd ändå. Hellre att man går ner i vikt sakta än fort.
#1 - - Heléna:

Bra kämpat!!! Bättre som sagt var att låta kroppen hinna med i viktnedgången så man inte går upp igen så fort man äter något litet extra.

Kramar <3

Svar: Tack.. Ja, precis. Så länge jag går ner i vikt så får det ta den tid det tar. Jag har inte bråttom att gå ner i vikt. :D
Kramar <3
adnilas