Myslördag ♥

Oj.. Nu har jag inte uppdaterat bloggen på några dagar. Jag har inte haft orken. Jobbar hela veckan den här veckan. Bara en arbetsdag kvar att jobba och sen väntar 2 lediga dagar. Det börjar känna att man har jobbat nu flera dagar i streck.
 
Efter jobbet idag så var jag och Patrik i Valskog hos svärföräldrarna. Där blev vi bjudna på mat och kaffe. Som vanligt blev vi bjudna på god mat.
 
Så här fint var det imorse innan jag cyklade till jobbet. Och bra väder har vi haft idag. Härligt att få se solen också.
 
Svärföräldrarna hade tänt brasa när vi var där. Så mysigt så tycker jag.
 
Nu ska jag bara invänta Så mycket bättre. Sen så ska jag försöka lägga mig i skaplig tid så att jag orkar jobba imorgon också. Ha en trevlig lördagskväll alla! ♥
#1 - - Heléna:

Härligt att du hinner med lite roliga saker också även när det är jobbhelg :D Hoppas du får en fin kväll :D

Kramar <3

Svar: Ja, det är härligt att jag hinner med lite roliga saker också när det är jobbhelg. En fin kväll hade jag igår och hoppas att du också hade det. :D
Kramar <3
adnilas

#2 - - Carina :

Mysigt ändå!Ha en fin dag idag :)

Svar: Tack! :D
adnilas