Liebster Award

Jag har blivit utmand till Liebster Award av Helena och den som vill får gärna anta utmaningen. Jag tycker att det är så svårt att välja 11 stycken av er. Eftersom jag inte fick några frågor av henne så svarar jag på samma frågor som hon fick av en annan.
 
1. Vad fastnar du för hos en blogg? Det är faktiskt alla dom som är som min egen blogg.. Alltså skriver om sina egna vardagar och bilder till det.
 
2. Har du något mål med din blogg? Oj.. vad svårt. Men det skulle nog vara att inspirera och ge tips till andra. Annars så vet jag inte faktiskt.
 
3. Kan du beskriva din blogg med tre ord? Vardaglig, bildrik och personlig.
 
4. Vilken är din högsta dröm? Detta är svårt också. Men det skulle vara att det flyter på i mitt liv hela livet. Att det ska gå bra. Men men.. Det kanske inte är den bästa drömmen för er men för mig är det det.
 
5. Vilken är din favorit årstid? Det är faktiskt vår och sommar. Även om alla årstider har sin charm.
 
6. Hur förbereder du dig inför hösten? Det är inte så mycket faktiskt. Har allt tillgänglig. Men jag tänder mycket ljus nu under höst och vinter.
 
7. Vad var det roligaste du gjorde i somras? Det var nog Tallinn-kryssningen och sen att en av mina närmaste vänner var hos mig en hel helg.
 
8. Hur mår du just nu? Inte så bra.. Är hemma idag men mår bättre nu än imorse, så jag ska jobba imorgon igen och i helgen.
 
9. Hur ser din vecka ut hithills? Jobb, tandläkaren och en av nätterna har jag inte sovit alls och när jag väl hade somnat så ringde klockan. Idag är jag som sagt hemma från jobbet. Har hunnit träffat Patrik också tidigare i veckan.
 
10. Vad är det bästa som har hänt det senaste dygnet? Det var att Patrik ringde och frågade hur det var med mig. Han är så omtänksam.
 
11. Vilken färg består din garderob mest av? Det är mest svart och andra mörka färger. Även en hel del ljusa och färgglatt också.
 
#1 - - Heléna:

Jag ser att du läste det andra Liebster Award inlägget där jag skrev att jag inte skickade vidare till fler personer eftersom jag redan hade nominerat 11 personer i det första inlägget, men du blev utmanad i inlägget som stod Liebster Award - den första och där står det ditt namn och att jag nominerade dig och där stod även frågorna och det var dessa:

Frågor till de jag nominerar:

1. Vad var det som gjorde att du började att blogga?

2. Har du någon särskild bloggare som du tycker har en blogg som är lite utöver det vanliga och i så fall vilken?

3. Har du några särskilda planer för hösten?

4. Vad är det som gör att du väljer att komma tillbaka och fortsätta att följa en bloggare?

5. Har du någonsin tittat in till en massa olika personers bloggar och skrivit "nonsens kommentarer" för att få dem att komma in till din egen blogg?

6. Vilken typ av blogginlägg tycker du är roligast att läsa?

7. Vad tycker du själv är roligast att skriva om i dina inlägg?

8. Hur ser du på olika typer av listor? Roliga eller utfyllnad i brist på något att skriva om?

9. Har du en ambition att kunna försörja dig på ditt bloggande?

10. Hur ser den perfekta helgen ut?

11. Tror du att du fortfarande kommer att blogga om 5 år?

Nu svarade du ju på frågor som var ställda till mig från Gabriella istället, men hur som helst så var det roligt att du ville anta utmaningen och svara på frågor även om det inte var de som jag hade velat få svar på :D Roligt att läsa dina svar på frågorna i alla fall :D

Hoppas du får en fin fortsättning på veckan och krya på dig!

Kramar <3

Svar: Bläddrade inte så långt ner för att läsa den första. Så ber om ursäkt att det blev missförstånd.
Detsamma och tack! :D

Kramar <3
adnilas

#2 - - Heléna:

Du behöver absolut inte be om ursäkt! Inte så lätt att veta att jag hade blivit nominerad till två och att jag hade skrivit två olika inlägg :D Krya på dig nu fina Linda så du får en härlig helg och får må bra!

Kramar <3

Svar: Ok.. tack så mycket. Är frisk och har jobbat idag. Kramar <3
adnilas