Så vackert!

Jag har säkert nämnt det tidigare men är inte säker. Jag tycker att månen är vacker. Sen är det svårt att fånga det på bild, i alla fall med mobil. Bilden som jag tog ikväll när jag gick hem från min andra hälft blev rätt bra ändå.
 
Det är något speciellt med månen. Även med soluppgångar och solnedgångar. Det tycker i alla fall jag.
 
#1 - - Helene:

Månen är riktigt vacker. Och på dagen är den lika fin ibland när man ser den :3

Svar: Ja, det håller jag med om.
adnilas

#2 - - Linn:

Bor ni långt ifrån varandra? Brukar ni ta sällskap eller du kanske inte är mörkrädd ? 👯

Svar: Vi bor en bit ifrån varandra och min pojkvän vill inte att jag ska gå ensam hem på kvällarna, man vet ju aldrig vad för folk man stöter på och speciellt för tjejer. Så han vill se till att jag kommer hem säkert. :)
adnilas