En bra start

Vilken härlig start på julen jag hade igår. Patrik var hit först och vi hade julklappsbyte. Av Patrik fick jag ett vinglas och ett hjärta med en fin text där det står; Jag älskar dig Mitt hjärta är fyllt med kärlek till dig.
 
Sen åkte vi till min mormor och morfars grav med lite blommor innan vi åkte till Patriks föräldrar i Valskog och firade jul där. Patriks bror med sambo kom också dit. Där blev det ingen julmat utan det blev 3-rätters. Gott var det. Men det blev julskinkasmörgås och ostbricka senare.
 
Vi kom hem sent igår kväll och då orkade jag inte uppdatera om julaftonen.. Så det blev idag nu på morgonen istället. Bättre sent än aldrig. Hehe.
 
Idag blir det nästa julfirande för mig och Patrik.. Då vi ska till mina föräldrar. Mer om det i ett senare inlägg.
 
God fortsättning på julen alla! ♥
 
#1 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Fina presenter

Svar: Tack.. Ja, verkligen. :D
adnilas

#2 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Tack, ja hon fick lite panik först men när hon fått ringt jouren så lugnade hon ner sig, thank God för mobiltelefoner :-)

Svar: Det kan jag tänka mig. Tack o lov för att mobiler finns. ;)
adnilas

#3 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Låter som ett fint julfirande :)

Svar: Det var det :D
adnilas

#4 - - Heléna:

Låter som en riktigt fin och mysig julafton! Så fina julklappar du har fått av Patrik :D

Kramar <3

Svar: Det var en riktigt mysig julafton. Ja, det var fina julklappar jag fick av Patrik. :D
Kramar <3
adnilas