Apotek på nätet

I förra veckan så testade jag att beställa från apotea.se - för jag hade fått tips att dom är billigare än att gå till en apotekbutik. Jag kan hålla med att det är billigare på denna sida och dessutom var det fraktfritt. Så jag kan verkligen rekommendera denna sida.
 
När jag beställde från apotea.se så beställde jag inte så mycket för jag behövde inte mer än så. Men det var bara för att testa och dessa saker som jag beställde går ju åt. Men jag ska beställa fler gånger från detta ställe.
 
#1 - - Heléna:

Jag beställer alltid medicin och apoteksprodukter från Apotea.se och man kan även beställa sina receptbelagda mediciner där - funkar jättesmidigt :D Så skönt att slippa att stå i kö på apoteket och istället kunna hämta medicinen snabbt när det själv passar mig på vårt utlämningsställe :D Hoppas du får en fin kväll :D

Kramar <3

Svar: Ja, så himlans praktiskt med apotea.se och jag har länge tänkt att beställa därifrån men har inte gjort det förrens nu när jag hörde från den personen jag blev tipsad av pratade om det. Så det blir garanterad att jag beställer därfrån fler gånger.. :D
Kramar <3
adnilas

#2 - - Billy Eriksson:

även jag brukar beställa från apotea, fast jag gör det då via cashbacker så att man får pengar tillbaks på det man köper, enkelt,smidigt och ekonomiskt :P