Svampskogen

Idag på eftermiddagen så var jag, älsklingen och svärmor ut i skogen och plockade lite svamp. Det vart en hel del svamp. Det var riktigt mysigt tyckte jag och att få umgås lite mer med svärmor.
 
Skogsturer får det gärna bli mer av tycker jag. Jag som gillar naturen. Kul att min pojkvän också gillar naturen. Lite gemensamma intressen är ju bra så att man kan hitta på något tillsammans.
 
 
#1 - - LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Låter som en bra dag :)

Svar: Det var det :)
adnilas

#2 - - MADDISENJ.SE:

Åh vilka fina trattisar :) Vi ska ut i helgen tänkte vi!

Svar: Ja, verkligen :) Åh.. vad mysigt :)
adnilas

#3 - - linah:

men så fint! <3

Svar: Tack! <3
adnilas

#4 - - Anonym:

Vad mysigt! Är så nyfiken på din pojkvän, vad börjar han på för bokstav? :)

#5 - - Aurora:

Men så gött, vad mysigt att gå i skogen sådär. Här är det tyvärr så mycket björnar och vargar just nu så jag vågar inte riktigt. Framförallt inte med vovve eller barn... :P

Svar: Ja, visst är det? Ok, jag förstår det att du inte vågar då.
adnilas