Eurovision Song Contest

Jag tittade på den stora finalen av Eurovision Song Contest (ESC) igår. Det fanns många bra låtar i finalen. Det var jämnt när det var dags för resultatet mellan Sverige, Ryssland och Italien. Men till slut så drog Sverige och Måns iväg lite med poängen och vann alltihopa.
 
Det var riktigt nervöst ända mot slutet. Och jag vart glad att han vann. För han har varit riktigt bra både i den semifinal som han var med i och även i finalen. Måns var ju också en av dom favorittippade innan.
 
Så 2016 kommer arrangera Eurovision Song Contest i Sverige. I skrivande stund så vet man inte i vilken stad. Jag hoppas på i Stockholm eller Göteborg eftersom ESC var i Malmö 2013.
 
Jag vet att det inte är en bra bild. Ville vara snabb och ta bild i detta ögonblick.
#1 - - Anonym:

Jag hoppas att det blir i Sthlm. Och blir det här så får vi försöka få tag på biljetter och gå tillsammans. Eller hur? 😊

#2 - - Nanna:

Haha. Glömde skriva att det var jag. Din syster yster i förra kommentaren. 😉

Svar: Haha. 😉 Jag hoppas också att det blir i Sthlm. Ja, det vore kul att gå tillsammans. Så vi gärna försöka få tag på biljetter om det blir i Sthlm. 😊
adnilas