Muminmuggar

Visste ni att jag samlar på muminmuggar? Som jag har nämnt tidigare så gillar jag mumin. Muminmuggar har jag börjat samla på för ett bra tag sedan. Jag har köpt några och resten har jag fått i present/julklapp av andra.
 
Men just nu har jag inte så många muggar i samlingen ännu, då det kommer nya muggar hela tiden och några försvinner ut ur sortimententet.
 
Dom muminmuggar som jag har just nu.
#1 - - Ida - Hon som föddes med LKG:

snygga :) har också flera muminmuggar!

Svar: Tack! Vad kul :)
adnilas

#2 - - Boel:

Mumin är så mysigt:)

Sv: Eller hur!

Svar: Det tycker jag också :)
adnilas

#3 - - Lilla My:

Jag gillar också Mumin, men främst Lilla My :) Har du sett bilden jag har i min blogg på min fina Lilla My mugg? Den är i något plåtliknande material och kommer från Cervera :)

Svar: Kul. Den har jag inte sett på din blogg, så den har jag missat ;)
adnilas

#4 - - MADDISENJ.SE:

De är så fina!

Svar: Jag håller med. Sen så tycker jag att det är gott att dricka kaffe ur dom :)
adnilas

#5 - - ♫♪ sandra:

söta!

Svar: Tack! :)
adnilas

#6 - - Madeleine Parkenberg:

Vad kul att samla på något!

Svar: Ja, verkligen :)
adnilas

#7 - - Carina:

Vad fina de är!. Gillar ok Mumin!. Har en plåtmugg med vintermotiv och ett glas!. :D

Svar: Tack! :) vad kul
adnilas