Olika listor men ett gemensamt

Jag såg på en annan blogg att hon hade gjort en konsert-lista, med andra ord med alla konserter som hon hade varit på sedan tonåren.
 
Jag tänkte att jag skulle göra samma sak fast med tre olika katogerier i detta inlägg och det är: konserter, tv-program och signeringar. Alla dessa har en sak gemensamt som är musik. Så det kommer att vara från mitten av 90-talet och fram tills idag. Jag har säkert missat några artister eller band. Vissa artister/band har jag varit på flera konserter och i parantesen står det hur många konserter jag har varit på.
 
Men dock så kommer jag inte nämna Smedjans spelningar eftersom jag har mest arbetat under dom spelningarna och inte varit så mycket i publiken under hela spelningarna.
 
Konserter:
30 seconds to Mars
Westlife (4 gånger)
Petter
Markoolio
Gyllene Tider (2 gånger)
Sara Löfgren
Sir Reg (2 gånger)
The Go Getters (3 gånger)
Linda Gail Lewis
Alcazar
Lena Philipsson
Darin
Magnus Uggla
Nordman (2 gånger)
Medina
Jan Johansen
Tullamore Brothers
Top Cats
Charta 77
Calle Kristiansson
Erik Grönwall
Nanne Grönwall
Tommy Nilsson
 
Tv-program:
Fame Factory
Melodifestivalen
Körslaget
 
Signeringar:
Ola
Jimmy Jansson
Danny
Fame Factory
 
Medina
#1 - - Malin:

Åh men vilken rolig lista! :)

Svar: Tack! :)
adnilas

#2 - - MADDISENJ.SE:

Kul du har hunnit med en del!

Svar: Ja, verkligen! :)
adnilas

#3 - - Annelie:

ojj vad mycket du har varit iväg på, kul! :)

Svar: Ja, verkligen :)
adnilas

#4 - - Boel:

Roligt att du gjorde din egen version av min lista :)


Svar: Ja, hoppas att det var okej att jag gjorde det? :)
adnilas