Snart klar...

Vad har hänt i veckan då för min del? Ja, hithills av den.
 
Jag har bland annat varit på stan och varit på möte på Smedjan. Jag har köpt lite julklappar när jag har varit på stan, jag är snart klar. Det är några julklappar kvar att köpa. Ni som är vän med mig på Facebook kanske har läst det där om detta. ;-)
 
Sen har jag även pyntat klart inför advent. Så nu är det mysigt här hemma. Jag gillar att julpynta. =)
 
Helgen närmar sig med stormsteg. Det är två stycken julmarknader i Köping denna helg. Den ena är i gamla stan och den andra i KMW-lokalen (en "gammal" industrilokal). Kanske man ska gå på nån av dom eller båda. Vi får se i helgen.
 
 
#1 - - Jeanette:

Hej! Så mysigt du gjort det inför advent! Vore kul att få se mer av din lägenhet! Jag är intresserad av inredning. Alltid bra att få lite tips på hur man kan inreda! Mvh Jeanette