Underbara västkusten

Som jag har tidigare nämnt så har jag varit på västkusten denna helg. Därav denna dåliga uppdateringen dom senaste dagarna.
 
Jag åkte med mina föräldrar och syster. Vi hade hyrt en stuga på en camping i Grebbestad från fredagen till idag. Vi tog en promenad in till byn i Grebbestad på fredagen innan vi tog en biltur till Fjällbacka. Grillade på kvällen när vi hade kommit tillbaka till stugan igen på campingen.
 
På lördagen fullt upp. Hälsade på hos en av kusinerna med familj, var till sportshopen i Grebbestad och så bröllop i Kville. Bröllopet var orsaken till att vi var på västkusten denna helg. En av mina kusiner gifte sig.
 
Så det har varit en helt underbar helg på västkusten. Så skönt att komma iväg även om det bara var för en helg. Den enda nackdelen att tiden gick så fort. Men jag njöt av tiden på västkusten.
 
Stugan vi hyrde.
 
En del av utsikten från Stugan.
 
Här kommer det några bilder från Grebbestad.
 
 
 
Fjällbacka
 
Bröllopet