Firade mig

En bra dag har det varit idag. Alva, Johanna och Reine var här och firade mig i efterskott. Även morbror Martti och hans fru Cattis var också här.
 
Jag fick ljus och ett fint inramat bild på Alva. Jag fick ju även biljetten till melodifestivalen-finalen som jag ska gå på med Johanna.
 
 
 
Alva ville dricka saft ur en kaffemugg. :))
 
 
 
 
 
#1 - - Maria:

Vilket härligt foto du fick inramat. En riktig solstråle!
Fick du reda på vilka platser ni har i finalen? :)

Svar: Ja, det fick jag.. fick en utskrift av min biljett. :)
adnilas

#2 - - Maria:

Vart ska du sitta, läktare eller parkett?
Jag kanske ska på finalen också, vet inte vilka platser än, men det är en som åka sälja sina 2, då ännu en ville med dom och de måste köpa nya då. Hon frågade mig och jag funderar.
Vore kul att komma till Sthlm. :p

Svar: På läktare blir det för våran del. Aha, okej.. hoppas att du oxå på finalen. :)
adnilas

#3 - - Billy:

Hoppas du får en fortsatt fin dag bästis <3

Svar: Tack det har jag bästis.
adnilas