Mitt i veckan!

Då var det onsdag igen. Tiden går så fort ju.
 
Idag blev jag lite paff när det ringde i min mobil. För det var från arbetsförmedlingen och ville göra en undersökning. Dom tidigare undersökningar med olika myndigheter, osv.. har jag ju gjort på pappersform.
 
Annars idag då?! Jag har varit på en promenad. Idag är det riktigt skönt ute, sensommarvärme typ. I måndags och igår har det kännts som höst i luften. Aja.. skönt med lite mer värme innan hösten är här på riktigt.
 
Var också till glasskiosken idag och var lite social med Sara som jobbade där. Jag var där ett bra tag. Skönt att fördriva lite tid där faktiskt.
 
Ikväll är det äntligen Dallas igen. Efter en veckas väntan. Någon av er läsare som följer den nya Dallas som började i förra veckan?! Vad tycker ni om det då i så fall?! :)
 
Ha en fortsatt trevlig onsdag. ♥