Här är jag igen ;)

Jag har haft en liten bloggpaus för er som har undrat.

Första veckan på praktiken har gått rätt så bra för att vara första veckan. Jag skrev ju i början av veckan vad jag gör på praktiken. Vad jag har gjort dom andra dagarna på praktiken har jag gjort även det som jag skrev det i inlägget.

Jag har alltså packat upp kläder, badkläder, strumpor, osv.. Stryckit kläderna om det behövdes, prismärkte och hänger ut en del i butiken och resten i lagret. Plus att jag har fått damma av lite på bord och hyllor i butiken, hängt tillbaka provade plagg, hjälpt några kunder, ser det att det är snyggt ut i butiken, bytit plagg på dockorna som finns ute i butiken, osv.

Det kommer jag säkert att få göra också under resten av tiden på praktiken.

Nu under helgen är jag ledig. Tillbaka till praktiken imorgon men är ledig på tisdag igen då det är röddag och då är Guldklimpen stängt. Guldklimpen är ju privatägt.

Igår var man inte så mycket hemma. Varit ute på stan i några timmar i det fina vädret. Kulturkalas är det i Köping under veckan som är sista dagen på idag. Det har pågått/pågår mellan 21-29 april. Så man såg lite aktiviteter igår. Sen var jag på promenad som avslutades att man var på Bishops i några timmar med mamma och några bekanta. Pappa kom en sväng dit med en stund.

Idag är det lika fint väder ute. Nu ska jag och mamma ner till Netto en sväng.

Ha en fortsatt trevlig söndag!