En uppdatering!

Idag är det som sagt onsdag och jag har inte uppdaterat här sen i lördags. Så jag har haft bloggtorka delux här. Men så är det ibland att man inte vet vad man ska skriva om i bloggen.

Här har jag börjat funderat lite smått på vad jag ska ha på mig på lördag kväll då vi ska på min kusins 40-årsfest. Men å andra sidan är det väl ingen idé att jag bestämmer redan nu vad jag ska ha på mig då, för om jag känner mig rätt så kommer jag säkert att ändra mig innan dess. Så det är lika bra att vänta tills på lördag att bestämma mig vad jag ska ha på mig då. ;)

Ha en trevlig onsdagskväll alla.


#1 - - Billy:

Som vanligt så är både bilderna och inläggen fina att se på och läsa. Märks direkt i min blogg när du har skrivit något nytt (dock så kan ej läsarna se det)..

Men min favoritbloggerska utan tvekan D: