Torsdagsstatus 29/9

♥ En riktig fin höstdag är det idag här i Köping och dessutom känns det som rena rama sommarvärmen ute idag. Inte känns det som höst idag när man är ute och känner hur varmt det är.

♥ Jag funderar ett tag nu att byta blogg igen, fast dock inte här på blogg.se denna gången. Men vi får se hur det blir med den saken. Jag kommer att blogga här tills vidare, i alla fall tills jag har bestämt mig.

♥ Ikväll ska jag på bio med Camilla och vi ska se filmen Jag saknar dig. Hoppas att den lever upp till boken som filmen är baserad på. Vad jag tycker om den skriver jag ikväll eller imorgon.

♥ Jag har varit iväg och köpt godis till biobesöket. Läsk har jag hemma redan. Oftast så köper jag nåt gott att äta och dricka innan biobesöket eftersom det är ju dyrare att köpa på bion.

Ha en fortsatt bra torsdag.