Sakta men säkert

Idag har jag gjort lite ärenden på stan. Och dessutom har jag fått några örhängen sålda idag, som jag har gjort själv. Då jag idag har varit till en av Köpings second hand butiker som heter Himlarymder, då man känner några som jobbar där.

Jag har ju en hel del färdiga örhängen men det minskar sakta men säkert eftersom jag har sålt en hel del. Men jag tar även på beställning, om det är så att nån inte vill köpa nåt som jag har gjort färdigt.

Dessutom är det fler som är intresserade att köpa av mig. Bland annat mammas jobbarkompis. Alltid kul när folk gillar och är intresserade av det jag gör. ;-)


En hög med örhängen. Det är en hel del i den högen, men jag vet inte hur många det är i den högen eftersom jag inte har räknat hur många det är... hehe.
#1 - - Sara:

Hej Linda! Jag är intresserad av att köpa ett par örhängen av dig men hittar ingen mejladress här på bloggen. Hur får man tag i dig! /Sara