En partyhelg ^^

Oj.. redan lördag?! Dagarna flyger förbi tycker jag.

Den här helgen är en riktig partyhelg. Och dessutom är det ju Köpingsfesten den här helgen som jag nämnde i förra inlägget. Igår hamnade jag spontant på en fest hemma hos Camilla. En riktig rolig fest och lärt att känna nytt folk. =) Kvällen slutade med att vi hamnade på tivolit.

Alva, Johanna och Reine kom hit en sväng idag. När dom hade kommit hit så gick vi ner på stan för att gå på marknaden och sen för lite lunch. Vi fikade hemma hos oss innan dom åkte vidare.

Ikväll ska jag på fest hos Tina som jag också nämnde i tidigare inlägg. Öltältet blir det också ikväll. Roligt ska det bli och Camilla är också bjuden på Tinas fest.

Ha en fortsatt trevlig lördag!

Några av tjejgänget på tivolit igår kväll/i natt.

Johanna och Alva.