Fjärde dagen! ^^

Ännu en solig och varm dag. Så nu är det fjärde dagen i rad med sånt väder. Vi får se hur länge det håller i sig då.

För två veckor sen när jag hade varit hos min dietist och jag hade gått ner 1,5 kg på två veckor och hade skrivit om det så fick jag några frågor om min viktminskning. Men jag har inte skrivit om det, jag vet inte riktigt hur jag ska skriva om det.

Nu ska jag skriva nåt som jag inte har nämnt tidigare här i bloggen, men vet inte riktigt hur jag ska skriva det. Jag har nu i några veckor pratat med en kille på facebook. Verkar vara helt underbar, den här erfarenheter av killar har jag inte haft tidigare. Tidigare killar som jag har haft kontakt med har tidigt (redan från början) visat att dom är ute efter en sak. Men det är inte jag, jag vill ha ett seriöst förhållande. Men killen som jag har pratat nu med på facebook är också ute efter ett seriöst förhållande.

♥ ♥
#1 - - Billy:

verkligen glada är vi båda, att vi fann varandra som båda är ute efter seriöst förhållande. <3 och så blev det vi älskling

#2 - - Leila:

Hej Linda!

Underbart om du har hittat en kille med samma värderingar, men skynda långsamt. Har bekanta (faktiskt flera) som hittat kärleken på nätet. De har haft många och långa konversationer med varandra allt från 6 mån till 2 år innan de har träffats live. Men man måste alltid ställa frågan till sig själv "är personen den han/hon säger sig vara". Vill inte skrämma dig utan bara uppmana dig till försiktighet. Kram från andra sidan gatan.

#3 - - Mia:

Härligt! Låter ju jättekul. Om ni träffas skulle det vara kul att få läsa om det här på bloggen! ;) Kram Mia

#4 - - sara:

Guud vad kuuul för dig! Hoppas det går bra! Är det någon du träffat i verkligheten också?