Dagen D närmar sig

Jag vet inte om jag har nämnt tidigare här i bloggen att jag har bokat en tid för en tatuering i en tatueringsstudio?! Men i alla fall så ska jag iväg i veckan och göra en tatuering.

Den 21 juli har jag tid och jag har varit helt inställd på att det är en onsdag men det är på torsdag som är den 21 juli. Men men.. så kan det bli ibland. Det är i alla fall tur att jag kom på det nu så att jag inte kommer dit på onsdag.. hehe.

Bild på den kommer sen nån gång efter att jag har varit iväg och tatuerat mig. Men nu kan ni få se bilder på dom tatueringar som jag har hithills. Jag har ju två tatueringar sen tidigare.


Denna lilla tatuering är min första och gjordes i november 2004.


Denna delfin tatuering är min andra och gjordes i oktober 2009.
#1 - - Maria:

Vad blir det för nåt den här gången då? En heltäckande av ena armen kanske? ;)