Ny vecka igen!

Jaha.. då var det en ny vecka igen. Och dessutom blir det ju månadskifte också den här veckan. Imorgon är det en ny månad igen. Januari har gått fort tycker jag. Alldeles för fort. Men samtidigt så är det skönt att det går fort så att det blir vår och sommar igen. Jag längtar! ;-)

På förmiddagen idag var jag in på arbetsförmedlingen och lämnade in en lapp så att jag får pengar av dom, eller rättare sagt av försäkringskassan. Jag får ju pengar från av arbetsförmedlingen via försäkringskassan.

På eftermiddagen har jag varit på en promenad. Solen hade försvunnit innan jag hade gått ut på promenaden så jag fick inte njuta av solen då. :(

Ikväll ska jag titta på Familjen Annorlunda och Spårlöst. Förresten.. på tal om Familjen Annorlunda så bloggar Mirka - mamma i en av familjerna i Familjen Annorlunda. Kolla in hennes blogg; http://tiobarnsmamma.blogg.se/

En bild på mig från promenaden idag.