Gott Nytt År

Då är vi inne på 2011 års sista dag, nu är det bara några timmar kvar tills det blir år 2012.

Här är jag nu ensam hemma tills nån gång imorgon. Då mina föräldrar ska fira nyår på annat håll. Med undantag med några timmar ikväll så ska jag ha gäster här. Ikväll då. Vi ska äta middag och dricka gott. Jag ska bjuda på lite enkelt att äta. Det blir rostbiff, potatissallad och vanlig grönsallad. Det är ju gott med enkelt mat också. Sofia ska ta med sig efterrätt.

Från början så skulle det bara vara jag och Sofia ikväll här hos mig. Igår blev det bestämt att Sofias syster Vickan också ska komma hit och idag blev det även att en av Vickans kompisar ska också komma hit. Hehe.

Förrutom att jag ska göra mig i ordning innan gästerna kommer så är det annat som fixas som innan dess som t.ex. att duka.

Ha en riktig trevlig kväll vad ni än gör ikväll och Gott Nytt år!


Bild från nyår 2010/2011.