Är tydligen saknad

Idag har jag hunnit en del faktiskt. Jag och pappa städade imorse/på förmiddagen. Sen har vi ätit lunch på Chili Nam Nam och mamma kom dit med två jobbarkompisar också.

Nu på eftermiddagen så har jag, mamma och pappa varit till Åsby kött och vilt i Hallstahammar. Där köpte vi bland annat lite kött, rostbiff och potatissallad. På hemvägen så var vi till Ica Maxi här i Köping och handlade lite annat där.

På Ica Maxi så träffade jag på Caritha som jag känner via Hagateatern. För er som känner mig och även ni som har följt min gamla blogg så vet ni att jag har spelat teater för några år sen och då på Hagateatern. Det verkar som att Caritha saknar mig på Hagateatern och jag har faktiskt funderat på att börja spela teater igen.

Ha en trevlig nyårshelg på er!


Denna bild var till en affisch till pjäsen Fyra hönor och en tupp som jag var med i för några år sen. Ser ni vart jag är på bilden? :P
#1 - - Billy:

Nu så äntligen är man hemma efter alla bravader idag :P ska bli skönt sen att slappa, ska ta det lugnt både ikväll och imorgon, för söndag bär det iväg.. Kommer inlägg inatt så bara för dig och läsa imorgon .) kramar