Trevlig eftermiddag ^^

Idag har jag träffat Camilla. Vi träffades på stan och så gick vi till Netto och handlade innan vi begav oss till hem till Camilla.

Hemma hos Camilla pysslade vi lite, fikade och spelade kort. En viss Camilla vann flest gånger. Oftast så brukar ju jag vinna när vi spelar kort. Aja, man kan ju inte ha tur i allt och inte varje gång heller.. hehe.

Jag och Camilla har inte träffats sen nån gång i början av juli. Men kul var det att träffas igen. Jag fick faktiskt hårspännen av henne som hon hade köpt åt mig när hon var på Kreta. ;) Tack så hemskt mycket.


Dessa fick jag av Camilla.


Pysselbordet. ;)


Fikar.


När vi spelade kort spelade vi bland annat några gånger Vändtia (kallas även för finne med) och sen även poker på skoj.
#1 - - Billy:

Hmm, jag kan Finns i sjön (finns i havet) och Sjuan, och jag ser med glädje fram emot att få bli lärd fler lekar av dig framtiden :P