Födelsedagsfirande

Idag har vi varit till Sollentuna. Hem till Alva, Johanna och Reine. Vi firade Reine som har fyllt år tidigare i veckan. Även Reines föräldrar och bror var också där och firade Reine.


Reine öppnar paket.


Lilla familjen.


God mat blev vi bjudna på där.


Den goda tårtan.
#1 - - Ida:

Hej Linda! Jag har följt din blogg, den tidigare också och har lite frågor. Du skrev vid något tillfälle att du är överviktig och jag som själv har det svårt med övervikten känner igen mig. Hur mycket har du för mycket? Tränar du? Tänker du på kosten och har du några speciella tankar kring vikten? Mvh Ida

#2 - - LORISSA LOVEBOMB:

Vilken är din favoritglassmak? :)

#3 - - Linda:

Ida: Kul att du följer min blogg även den tidigare också. Jag vet inte hur mycket jag har för mycket, jag har inte vägt mig på flera år. Men jag antar att jag väger alldeles för mycket. Jag tränar inte, men jag funderar på att börja. Jag försöker att tänka på kosten så mycket som möjligt, men inte alltid lätt. Jag försöker att unna mig godis eller nåt annat onyttigt på helgerna, osv. Och sen äta mindre potioner. Kram

#4 - - Linda:

Lorissa: Min favoritglass är Magnum Gold.