Blev inringd!

Nu under morgonen blev jag inringd för att jobba idag och jag tackade ja. Så jag kommer att jobba 13.00-21.00 idag. För er som känner mig och ni som följde min gamla blogg vet så har jag jobbat på ett demensboende under sommaren. Det är där jag ska jobba idag.

Och jag har dessutom blivit inringd för att jobba där 2 gånger i början av september sedan jag slutade där. Men har inte blivit inringd för att jobba sedan dess, inte förrens idag då. Så jag är verkligen redo för att jobba lite. Kul kul.

Ha en bra måndag allihopa!

#1 - - LORISSA LOVEBOMB:

tack snälla :D Jag gillade den jättemycket, det var hemskt snällt av pappa :D

#2 - - Katte:

Morgon!

skönt att jobba lite med.

Härligt fint väder ute idag har vi hoppas att du med ha så fint som jag..:)

Kramar!

#3 - - LORISSA LOVEBOMB:

det var supermysigt :) Åt lunch utomhus idag också :D

#4 - - LORISSA LOVEBOMB:

sv: imorgon blir det middag på en grekisk restaurang. Har du varit i Grekland någon gång?

#5 - - LORISSA LOVEBOMB:

vad kul att få jobba lite igen :) Lycka till.



sv: Jag har varit där en gång, men man såg ju inte så mycket Grekland - mest hotellet och stranden ;P



KRAM <3