Fredagsmys

Tänk att det är redan fredag idag. Det går så himlans fort dagarna. Kan man stoppa tiden så att man hänger med? Eller den frågan kan jag ju svara på själv, men det skulle behövas emellanåt att stoppa tiden lite grann.

I förmiddags när jag skulle till Hemköp så träffade jag på Tina. Hon bjöd mig hem till henne på fika nu på eftermiddagen hemma hos henne. Maria (som gick i vår klass på komvux - jag känner några styckna som heter Maria) skulle komma på fika hos Tina så då bjöd hon mig också. Så det var trevligt att träffa både Tina och Maria. Tina har nyligen flyttat så man fick se den nya lägenheten. Fin och ljus lägenhet var det.

Imorgon tar jag tåget till Stockholm för att träffa Alva, Johanna, Reine och Rasmus. Men jag får sällskap av Rasmus från Västerås där han kliver på tåget. Vi ska gå på stan och så blir det att gå på museum också. Trevligt ska det bli.

Ha en fortsatt trevlig fredag och en trevlig helg allihopa!
#1 - - Katte:

tassar in och önskar dej en fin helg.

Kramar!<3