Änglagård 3

Igår kväll träffade jag ju Minna. Vi träffades på stan för att äta och sen gå på bio. Vi åt pizza eller jag gjorde det och Minna tog nåt annat.

Sen var det dags för bio, vi såg Änglagård - tredje gången gillt. Den var bra, men jag tycker att dom TVÅ första filmerna är bättre. Jag tycker inte att den är i samma klass som dom första filmerna eller vad man ska säga.

Så brukar det oftast vara när det blir fler filmer i samma serie att den första är bättre. Men sen kan det ju också vara så att nån av dom andra filmerna är bättre eller att alla är lika bra.

Mitt betyg: En svag 3 av 5. Det stod mellan 2 och 3, så det blev en svag 3 istället.

Änglagård - tredje gången gillt.

#1 - - Maria:

Va synd att du inte tyckte den va så bra. :S Är jättenyfiken på den och på va jag själv kommer tycka! På onsdag kväll får vi se. :D